Alice - Kompresory - Alice - Profesjonalne Komponenty do Broadcastingu

Produkty dla profesjonalnych nadawców (broadcast) oraz studiów nagraniowych

Alice Logo
Alice Logo
Przejdź do treści

Alice to produkty dla profesjonalnych nadawców (broadcast) oraz studiów nagraniowych. Wzmacniacze mikrofonowe, ograniczniki, kompresory, konsole do miksowania i moduły do konsol

The Rabbit is back

538T OPTO Stereo Compressor v2


Kompresor stereo z wyjściami transformatorowymi
538R Rackmount OPTO Stereo Compressor


Jednostka o wysokości 1U do montażu w szafie typu rack, która korzysta z napięcia sieciowego.
538T OPTO Stereo Compressor v2 – z wyjściami transformatorowymi

  • Nowy kompresor stereo OPTO z rodowodem
  • Historyczna konstrukcja optokompresji Teda Fletchera
  • Idealny by-pass „hard-Wired” do natychmiastowych porównań
  • Szeroki zakres proporcji od łagodnego do brutalnego
  • Dokładny pomiar kompresji UV na rzeczywistym mierniku
  • Ekstremalna kontrola szerokości stereo
Model „538T” został zaprojektowany z myślą o kreatywnych efektach kompresji, które są trudne do osiągnięcia za pomocą wtyczek. Jest zdolny do ekstremalnej kompresji, tak jak oryginalny Joe Meek SC2 V5 Teda; niesamowite dźwięki bębnów! To także super jakościowy „wzmacniacz wyrównujący” z blaskiem dobrze zaprojektowanego kompresora optycznego.

Mechanika
538T zajmuje dwie przestrzenie w standardowym stojaku serii API 500, wykorzystując normalne wejścia i wyjścia dla lewej i prawej strony
Wejścia wyjścia
Wejścia lewe i prawe zbalansowane lub niezbalansowane
Wyjścia zbalansowane lewe i prawe za pośrednictwem ręcznie dopasowanych transformatorów w obudowie OEP Z3001C
Obrazowanie
Sterowanie zmienną szerokością od pełnego „mono” przez prawdziwe stereo L/R do 150% szerokości stereo
Dozowanie
Czytelny odczyt dźwięku analogowego miernika (UV) lub głębokości kompresji (komp.)

Specyfikacja techniczna
  • WEJŚCIA · Zbalansowane różnicowo impedancji 10K.
  • WYJŚCIA · Pływające zbalansowane 50 omów. Max wyjście zbalansowane ok. +26dBu
  • WZMOCNIENIE · Maksymalnie 24dB
  • HAŁAS · Co najmniej 80dB poniżej poziomu operacyjnego Zakres dynamiczny przekracza 100dB.
  • ZNIEKSZTAŁCENIA HARMONICZNE · Generalnie w granicach 0,005%. Zniekształcenia harmoniczne drugiego rzędu rosną przy niższych częstotliwościach pod wpływem kompresji.
  • ODPOWIEDŹ CZĘSTOTLIWOŚCI AMPLITUDOWA · Linia w zakresie od 20 Hz do 20 kHz w zakresie 1 dB.

  • AUDIO CROSTALK · 538 wykorzystuje przetwarzanie M/S (suma i różnica) ze zmienną zawartością „boczną” poprzez kontrolę szerokości. Przy szerokości ustawionej na 100% przesłuch L/R może być lepszy niż -50dB.
  • SPRĘŻARKA · Fotorezystancyjne sprzężenie zwrotne sterowane serwo · Współczynnik nieliniowy; minimum ok. 1,2 do 1 maksymalnie ok. 8 do 1. Sidechain filtrowany dla prawidłowej kompresji basów. Czas ataku 1mS min. 10mS maks. (zmienny) Czas zwolnienia 200mS min 1,5S max. (zmienny)
  • POŁĄCZENIA · przez 2 gniazda serii 500.
  • MOC · 3 Waty. Zasilany ze stojaka serii 500. +ve szyna 68mA, -ve szyna 106mA.
  • OBUDOWA · 2 miejsca w szafie serii 500.

Alice 538R Rackmount OPTO Stereo Compressor

Alice 538R to pełnowymiarowa, montowana w szafie wersja 1U naszego popularnego kompresora stereo 538T OPTO z serii 500 Lunchbox, zasilana z sieci. 538R ma zbalansowane wejścia i wyjścia transformatorowe OEP, wejście typu side-chain oraz dwa mierniki VU.

  • Historyczny projekt kompresji optycznej Teda Fletchera
  • Doskonałe obejście typu „hard-wired” do natychmiastowych porównań
  • Szeroki zakres proporcji od delikatnego do brutalnego
  • Dokładny pomiar kompresji UV na prawdziwym mierniku
  • Ekstremalna kontrola szerokości stereo
  • Łańcuch boczny
  • Ekranowane, ręcznie dopasowywane transformatory audio
„538R” został zaprojektowany z myślą o kreatywnych efektach kompresji, które są trudne do osiągnięcia za pomocą wtyczek. Jest zdolny do ekstremalnej kompresji, tak jak oryginalny Joe Meek SC2 V5 Teda Fletchera; niesamowite dźwięki bębnów! To także super jakości „wzmacniacz poziomujący” z blaskiem dobrze zaprojektowanego kompresora optycznego.

Mechanika
Model 538R to jednostka o wysokości 1U do montażu w szafie typu rack, która korzysta z napięcia sieciowego.
Wejścia wyjścia
Zbalansowane wejścia i wyjścia lewego i prawego transformatora są realizowane za pomocą ręcznie dopasowywanych transformatorów w puszkach OEP
Łańcuch boczny przez złącze stereo TRS 6,35 mm
Kontrola szerokości
Aby zachować idealną symetrię pomiędzy lewym i prawym kanałem korektora stereo, sygnał audio jest przetwarzany w trybie „sumy i różnicy” (tj. są następnie przetwarzane przez elementy sterujące EQ przed ponownym przetworzeniem z powrotem do formatu lewego i prawego. Dzięki temu procesowi lewy i prawy kanał pozostają idealnie symetryczne bez przesunięć obrazu, a wszelkie drobne różnice między przetworzonymi sygnałami sumy i różnicy pojawiają się jedynie jako niewielkie odchylenia szerokości obrazu stereo. Kolejną użyteczną zaletą przetwarzania sumy i różnicy jest to, że szerokość obrazu stereo jest kontrolowana przez poziom głośności kanału „różnicy”, więc dodając kontrolę wzmocnienia, można dokładnie kontrolować szerokość stereo. Gdy regulacja szerokości jest ustawiona na minimum, wyjście audio jest mono. Gdy kontrola jest w połowie drogi, przetwarzanie dokładnie łączy dźwięk w lewą i prawą stronę. Jeśli kontrola zostanie jeszcze bardziej zwiększona, obraz zostanie rozszerzony poza oryginalne stereo.
Dozowanie
Łatwe do odczytania stereofoniczne mierniki analogowe odczytujące dźwięk (UV) lub głębokość kompresji (komp)

Specyfikacja
  • WEJŚCIA · Zbalansowana różnica impedancji 10K.
  • WYJŚCIA · Pływające zbalansowane 50 omów. Maksymalna zbalansowana moc wyjściowa ok. +26 dBu
  • WZMOCNIENIE · Maksymalnie 24dB
  • HAŁAS · Co najmniej 80dB poniżej poziomu roboczego. Zakres dynamiki przekracza 100dB.
  • ZNIEKSZTAŁCENIA HARMONICZNE · Zwykle w granicach 0,005%. Podczas kompresji zniekształcenia harmoniczne drugiego rzędu rosną przy niższych częstotliwościach.
  • AMPLITUDOWA ODPOWIEDŹ CZĘSTOTLIWOŚCIOWA · Line in 20Hz do 20KHz w granicach 1dB.
  • AUDIO CROSSTALK · 538 wykorzystuje przetwarzanie M/S (suma i różnica) ze zmienną zawartości „bocznej” poprzez kontrolę szerokości. Przy szerokości ustawionej na 100% przesłuch L/R może być lepszy niż -50dB.
  • SPRĘŻARKA · Fotorezystancyjny serwomechanizm ze sprzężeniem zwrotnym · Współczynnik nieliniowy; minimum ok. 1,2 do 1 maksymalnie ok. 8 do 1. Sidechain filtrowany w celu uzyskania prawidłowej kompresji basów. Czas ataku 1mS min. maks. 10 ms (zmienny) Czas zwolnienia 200mS min 1.5S max. (zmienny)
  • POŁĄCZENIA · poprzez złącza Neutrik XLR i TRS
  • ZASILANIE · 85 do 285 V AC
  • OBUDOWA · Jednostka rack 19″ 1U
  • Dostarczany z 2-metrowym kablem IEC


Chabrowa 16, 01-934 Warszawa Tel.: 784-076-911, 696-930-859, 22 864-9908
Nasza strona używa plików cookies i podobnych technologii. Poprzez brak zmiany ustawień swojej przeglądarki wyrażasz na to zgodę.
Copyright HIK-Consulting
HIK-CONSULTING
Alice Logo
Wróć do spisu treści